Feed contraboli

Laurentiu Craciunas
Laurentiu Craciunas si Ionel Craciunas
Laurentiu Craciunas si Rodica Craciunas

Sep
2010
08

Ce Sa Mananci Pentru A Concepe Baiat Sau Fata?

Scriam anul trecut despre cum sa alegi sexul bebelusului insistand mai mult pe programarea conceperii pentru a facilita fecundarea ovulului de catre un spermatozoid X sau Y, dar intre timp au aparut date statistice referitoare la tipurile de alimente care influenteaza sexul bebelusului.

Pana acum existau informatii demonstrate doar pe viermi marini, vaci, porci si sobolani, primul studiu pe oameni fiind publicat doar zilele trecute.

Alimentele bogate in sodiu (Na) si potasiu (K) cresc sansele de concepere a unui baiat, iar cele bogate in calciu (Ca) si magneziu (Mg) cresc avantajul spermatozoizilor X sa ajunga la fecundarea ovulului.

Cateva alimente cunoscute pentru continutul bogat in sodiu si potasiu sunt bananele, ansoa, maslinele, sunca, salamul, somonul afumat, crevetii, orezul, cartofii, carnea prelucrata, painea si produsele de patiserie.

Iaurtul, branza, conservele de somon, spanacul, tofu, migdalele, faina de ovaz, broccoli si portocalele contin mult calciu, iar magneziul se gaseste in nuci, cereale integrale, smochine si fasole.

Conform cercetatorilor de la Maastricht University, Olanda, dieta tatalui nu influenteaza sexul bebelusului.

Studiul a durat 5 ani si a inclus 172 de femei din Europa de Vest, varstele lor fiind cuprinse intre 23 si 42 de ani. Toate nascusera baieti si isi doreau fetite. Li s-a cerut sa urmeze o dieta stricta, bazata pe continutul in minerale al fiecarui produs, dar numai 21 au reusit sa-l respecte.

Din cele 21 de femei, 16 au nascut fetite, ceea ce inseamna o rata de succes de 76%.

Evident, nu este o solutie sigura, dar combinata cu alegerea momentului de concepere este o varianta competitiva pentru obtinerea unui bebelus cu sexul dorit, alternativa fiind fertilizarea in vitro.

Daca iti place articolul, trimite-l pe Facebook: Trimite

5 Raspunsuri la “Ce Sa Mananci Pentru A Concepe Baiat Sau Fata?”

  1. Tiutiu says:

    tare interesant…nu stiu cat de adevarat(my opinion)!

  2. ina h says:

    mi se pare un studiu prea putin relevant daca vorbim de o rata de 76% din doar 21 de femei… in rest suna bine :)

  3. Mihaelusha says:

    Deci cine “pofteste” baiat sa inceapa cu banane!
    …si mult soare,nu? :P

  4. lara says:

    cat timp inainte de nastere trebuie sa adopti dieta respectiva?

  5. mihaela says:

    Buna ziua,dieta cred ca se tine pentru a schimba ph vaginal si impreuna cu celelalte metode de a urmari ovulatia,poti avea fetita sau baiat.Este adevarat?

Lasa un Raspuns

Daca vrei sa pui o intrebare medicala, citeste articolul asta, te rog.

Problemele medicale detaliate sunt rezolvate pe forumul de medicina.