Feed contraboli

Laurentiu Craciunas
Laurentiu Craciunas si Ionel Craciunas
Laurentiu Craciunas si Rodica Craciunas

Oct
2007
22

Lumina Solara Poate Scadea Riscul Cancerului de San

HealthDay- Conform unui studiu publicat in jurnalul American Epidemiology, expunerea la lumina solara, care creste nivelul vitaminei D in organism, poate reduce riscul cancerului de san

Studiul a inclus 1.788 de bolnavi cu cancer de san si 2.129 de femei care nu aveau boala. Femeile expuse la cantitati mari de lumina solara si-au redus riscul de cancer de san la jumatate fata de femeile cu expunere scazuta la lumina solara. Cu toate astea, efectul a fost observat doar la femeile cu piele deschisa la culoare.

Esther John, cel care a condus studiul, a insistat pe faptul ca femeile nu ar trebui sa abuzeze de expunerea solara in scopul reducerii riscului de cancer la san.

Daca studiile urmatoare vor demonstra asocierea scaderii riscului de cancer la san cu expunerea la lumina solara, cea mai sigura metoda de a creste concentratia vitaminei D in organism este cresterea ingestiei prin dieta si suplimente.


Daca ti-a placut articolul trimite-l mai departe pe Facebook: Share

Articole cu subiect apropiat:
Viata In Conditii Extreme
Un Pahar Cu Vin Zilnic Creste Riscul De Cancer La San Al Femeilor
Ciupercile si Ceaiul Verde VS Riscul de Cancer la San
Analgezicele Reduc Riscul de Cancer la San
Bebelusii Mari vs Riscul De Cancer La San

Lasa un Raspuns

Daca vrei sa pui o intrebare medicala, citeste articolul asta, te rog.

Problemele medicale detaliate sunt rezolvate pe forumul de medicina.