Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Menstruatie prelungita

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Menstruatie prelungita

    Buna Ziua! Am 27 de ani si mi-a venit prima data menstruatia la varsta de 13 ani, nu mi se mai oprea si vreo doi ani am tot facut injectii si am luat diverse anticonceptionale(la care sunt alergica, ma umflu toata si fac bubite), am avut problema aceatasta pana la varsta de 15 ani cand s-au reglat. In mai 2014 am inceput sa patez vreo luna jumatate mereu, am vazut ca ma simt rau si ca incepeam sa ametesc, m-am dus la medic si mi-a dat duphaston, am luat acest tratament timp de o luna, am alergie si la el si imediat ce am terminat treatamentul am facut hemoragie, am fost la urgente si mi-a facut ceva injectabil ce mi le-a oprit si perfuzii. De atunci pana acum am avut un ciclu menstrual cat de cat normal cu mici intarzieri sau uneori venea mai repede, dar presupun ca era normal. De pe data de 28 Noiembrie pana acum a inceput sa ma pateze iar, un lichid maroniu, mai mult dupa ce ma urinam, uneori am avut si chegulete. De ieri a incept sa ma pateze rosu aprins/portocaliu, ceea ce m-a cam speriat. Perioada in care ar fi trebuit sa-mi vina menstruatia era intre 10 si 14 decembrie, dar cum ma pata de atata timp si de ieri si-a schimbat culoarea, m-am speriat si am luat o fiola de vitamina k si clorocalcin(asa mai luam eu inainte cand aveam probleme si nu se mai opreau). Acum ma intreb daca fac bine ca iau, daca perioada era 10-14, o fi normal sa isi schimbe culoarea? Sau e bine ca incerc sa le opresc? Sau poate ar trebui sa iau alt tratament? Imi este frica sa mai merg la medic, poate ati mai intalnit un caz asemanator cu al meu, sincer va spun ca la medicii la care am fost pana acum mi-au spus clar ca nu au mai intalnit caz ca al meu si ca trebuie sa incerc diverse tratamente pentru a vedea la care reactionez, dar imi e teama sa nu fac iar alergii. Am uitat sa precizez ca este ceva genetic si surorile mele au avut probleme, dar la fiecare s-a manifestat diferit.

  • #2
    Buna Maya89, ce ai descris nu sugereaza ca e alergie, probabil e o reactie adversa la progesteron, dar nu alergie.

    Ce greutate si inaltime ai?

    Sangerarile vaginale anormale pot avea numeroase cauze, dar din ce ai mentionat pare sa fie pe fond hormonal, iar tratamentul va fi tot hormonal.

    Un sterilet Mirena contine hormoni care actioneaza local si scad riscul efectelor adverse.
    Primeste raspuns RAPID la intrebarea ta despre ginecologie aici: link.

    Comentariu

    Procesare...
    X