Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Intarziere menstruatie dupa anticonceptionale

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Intarziere menstruatie dupa anticonceptionale

    Buna ziua.. Va rog din inima sa imi raspundeti la acesta întrebare.. Acum 3 luni am întrerupt anticonceptionale . Urmatorul ciclu după ele a intarzia 2 sapt, al doilea 2 zile, acum trebuia sa imi vina pe 31. Relatile au fost protejate, 6 teste negative, posibil sa fie dupa pastile aceste dereglări?? Astazi mi-a curs un pic de sange, posibil sa imi vina dar foarte puţin de cat si durere de burta jos.. Multumesc astept um raspuns va rog

  • #2
    Va rog sa imi dati un raspuns.. La doctor am programare peste 5 zile

    Comentariu


    • #3
      Sunt ingrijorata rău..

      Comentariu


      • #4
        Buna Ioanabombonica , daca testele de sarcina sunt negative inseamna ca nu esti insarcinata. Nu e nimic urgent in ce ai descris si poate astepta pana te vede ginecologul tau. Exista numeroase cauze posibile pentru intarzierea menstruatiei.
        Primeste raspuns RAPID la intrebarea ta despre ginecologie aici: link.

        Comentariu

        Procesare...
        X