Mi-a spus aseara o prietena din Bucuresti despre noul record mondial stabilit duminica in Bucuresti. Este vorba de cel mai lung lant de prezervative…
S-a numarat si ea printre cei 1500-2000 de bucuresteni care au insirat in jur de 25.000 de prezervative. Lantul a fost pornit de Loredana, iar pentru masurarea lungimii au adus ceva dispozitive speciale…
Ok, si ce au vrut sa demonstreze cu asta? O campanie de promovare a unui produs se face prin explicarea utilitatii lui, in cazul asta se promoveaza faptul ca prezervativele sunt numai bune pentru joaca. Evident campania are ca tinta publicul care NU este familiar cu ceea ce inseamna prezervativul si motivul folosirii lui. De-acum cu siguranta vor sti, mai ales ca din mega-lantul de prezervative urmeaza sa se faca o colectie de haine care va fi prezentata publicului…
Daca tot vroiau sa atraga atentia, de ce nu au organizat construirea celui mai lung lant de prezervative folosite?! Macar atunci avea un sens, dar asa s-au stricat o gramada de prezervative care multora le-ar fi prins bine.
Ajungem si noi in Cartea Recordurilor cu o stupiditate, evident ca nu e mare concurenta pe acest titlu, doar numai romanii pot fi atat de prosti sa-si arunce prezervativele nefolosite…
Oare ce urmeaza? Folosirea prezervativelor cu arome pe post de guma de mestecat? Folosirea prezervativelor pe post de baloane la nunti/zile de nastere?
Sunt de parere ca pe langa raportul PIB/numar de locuitori, si raportul numar de prezervative comercializate/numar de locuitori contribuie la stabilirea calitatii vietii intr-o tara, deci din punctul asta de vedere, probabil, cei care au organizat aceasta super-campanie au ridicat Romania in topurile Europene
Campaniile ANTI-nu-stiu-ce creaza conflict. De ce nu se fac campanii PRO-nu-stiu-ce pentru a evita asta?