Mi-am intoxicat sinapsele zilele astea cu Sanatatea Mediului, bine ca am la indemana testele de-aici sa-mi repun in functiune circuitele de transmitere a impulsurilor neuronale… altfel ar fi jale.
Exercitiul de astazi face apel la cunostintele de aritmetica invatate pana in clasa a IV-a, sa vedem cum te descurci.
Folosind cifrele 1, 3, 4 si 6 (fiecare cate o singura data) impreuna cu operatiile elementare (adunare, scadere, inmultire si impartire) trebuie sa obtii rezultatul 24.
Anticipez si raspund la o intrebare care ar putea aparea: da, se pot folosi parantezele. Vei gasi raspunsul corect odata cu testul de saptamana viitoare.
Cat despre exercitiul de saptamana trecuta: Test: Cub Infinit, felicitari Ioana, ai fost cea mai aproape de raspunsul corect (probabil e doar o mica greseala la scriere). Raspunsul oficial este:
eu am scris 2 solutii…dar nu mi le-a validat…. inca…:D
oo….felicitari laura, inseamna ca ai gasit raspunsul corect 😛
Botezatu Laura, ambele variante sunt defapt aceeasi solutie pentru ca – x – = +, asa puteai pune un – la 6 si unul la paranteza si mai scoteai o solutie, oricum felicitari 🙂
alina, ti-a scazut febra?
stiu….ms….interesant noul test….am o solutie dar e cam aiurea…:)
scuzatima,solutia de la comentu 53 e ok,dar faza cu comentu lu laura scuzatima dar copilul la clasa a 4 a nu stie sa faca inmultiri si impartiri cu numere cu minus,ma refer sa folosesti -3:(-4),copilul na invatat asa ceva,si nu stiam k am febra probabil mai controlat si eu nu stiu.
alina, ma refeream la febra jocului… era evidenta.
si ink ceva,nu stiu daca e corecta calculul,k la clasa a 4 a nu se invata sa imparti si sati dea rezultat cu virgula,deci numa cu rest,pana la urma nu e o prb cu cunostinte de cls 4 a,oricum ma bucur pt cei cu rezolvarile lor.
esti draguta, alina, stii? m-ai facut sa rad putin in seara asta. am o dedicatie pentru tine: click aici, enjoy!
e mijto seitul
am crezut ca putem folosi numai o data semnul impartirii dar asa da ..felicitari 🙂
am si eu o intrebare: cate face 0 – 5 pentru un elev in clasa a iv-a
daca raspunsul este 0 vreau sa stiu unde gasesc acest lucru – asa sustine fata mea dar nu poate proba acest lucru
In multimea numerelor naturale 0-5 nu se poate,nu are raspuns deoarece avem conditia ca descazutul sa fie mai mare decat scazatorul.Adica 0>5.In multimea numerelor intregi rezultatul este -5.
Daca la scoala i s-a spus ca rezultatul este 0 nu este bine.
6 / [1 – (3/4)] = 24
spuneti-mi care sunt numere semnificative?
dati-mi ex. de cel mai mic si cel mai mare.
Merci!
As vrea sa prezint si eu o alta solutie si astept parerea moderatorului.
24-18+18-14+14-11+11-10+6+4=24
unde:
24-18=6
18-14=4
14-11=3
11-10=1
(14-6)*3
Da-mi voie poate am dreptate.
6+4=10
10+3=13
13+1=14
14+6=20
20+4=24
AI 4 DE 2 ORI.NU E OK!
(3-1).[4,6] = 24
sau:
1.[3,6].4 =24
unde [4,6]= c.m.m.m.c. dintre 4 si 6
6 : (1-3:4)=24